dissabte, 7 de març del 2009

LLENÇATS!!





Ja ho veieu, anem "a tope sin drogas" i ja no hi ha qui ens pari. Ahir vaig (Guillem) fer un discurs anti-imperialista i de classe davant un auditori de mès de 100 persones format pels habitants d'una comunitat a la qual m'he posat a la butxaca i m'han demanat que faci una sèrie de xerrades sobre prevenciò de drogues i sexualitat. Tambè realitzarè aquesta xerrada amb les diferents escoles d'aquesta zona una pels adolescents, i una altra amb pares i mares mentres la Eli dirigirà els diferents murals que ens estàn proposant fer. Vaig estar xerrant amb el responsable del museu los "heroes de la sabana" i estan molt interessats en un apadrinament per part de l'Ateneu Llibertari del Berguedà, però bè això ja ho explico amb qui toca de l'assemblea per e-mili. Ara mateix agafem un bus cap a San Salvador per la festa de final de campanya del front. Salut i fins a la victòria sempre!




2 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. A VEURE SI US ANIMEU A DEIXAR EL VOSTRE COMENTARI!!! QUE SE US TROBA A FALTAR: LETE, EL MEU CORRE ELECTRONIC ès guillem_akrata@lleida.org

    ResponElimina