dimecres, 25 de març del 2009

El dia 30 de març tirem cap a Madriz

Ja n'estem fartes, després d'un periple infame d'esdeveniments adversos ens van retenir a la frontera d'Honduras amb el Salvador i vem tenir que pagar una multa de més de cent euros per no portar el visat, i això que portavem la denúncia del robo que ens van fer el dia que baixavem a Managuaa renovar el visat. Doncs bé ja estem a San Salvador esperant un autobus que ens durà directe a Mèxic. Ara però els fills de puta de e-dreams sembla que ens han cobrat 3 billets d'avió i no dos, increible. Previament atrapalo ens va denegar el biltllet perque els del banc no havien fet una ordre d'ingrés, No m'ho puc ni creure!!! El meu pais és tan petit, que quan el sol s'en va a dormir.... ....malalt d'amor pel meu pais!!!

3 comentaris:

  1. buuuua, kin ensurt l'abraçada de la mort!!!!!

    A mèxic DF es respira contaminacio a sak (kuan hi vaig estar m'ofegava pq era la època amb els nivells de contaminants més alts). No abaixeu la guàrdia en akesta ciutat, sobretot.

    total, k torneu abans del pervist. Doncs prepareu-vos q aki la situacio esta k crema i tot a flor de pell!!

    En Durruti està fantastic: fort i valent. Mon pare el porta al monte pq veu q és el seu ambient ;)

    moooolts petons i k la tornada sigui lleu!

    Muxu bat

    ResponElimina
  2. coooooooooooooollons, si es que el que no et pasi a tu.

    Ja tinc ganes de veure'us. Jo per aquelles dates estaré fent, tot sol, el camí dels bons homes. De baixada ja passaré per Berga a fer-vos una abraçada i uns ............. kalimotxos.

    ResponElimina
  3. Hola nanos

    ja temem les festes de benvinguda, ara que ens començàvem a recuperar de les de despedida...i entre les seqüeles el jordi com a rei de les nits berguedanes i el lete fent lamentables espectacles com el de la festa de santa pau...

    Fins aviat companys, camarades, tios: Visca la Terra!!!

    PD: ja hem posat la ratafia a refredar...

    ResponElimina